FAQs

Voinko palauttaa tuotteen, jos se ei toimi minulle?

Kyllä, voit palauttaa tuotteen, jos se on vahingoittunut tai ei toimi kuvatulla tavalla. Ota meihin yhteyttä 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta, niin saat 100 % rahanpalautustakuun. Voit ottaa meihin yhteyttä Yhteystiedot-sivun kautta tai lähettämällä meille viestin.

Miten voin tarkistaa tilaukseni tilan?

Saat kuitin tilauksestasi heti tilauksen tekemisen jälkeen. Kun tilauksesi on lähetetty, saat seurantanumeron. Voit käyttää tätä numeroa tarkistaaksesi tilauksesi tilan Seuraa tilausta -sivulla milloin tahansa.

Annatteko laatutakuun kaikille myytäville tuotteille?

Kyllä, tarjoamme laatutakuun kaikille tuotteillemme. Jos et ole tyytyväinen tuotteeseen tai löydät vaurioita, ota meihin välittömästi yhteyttä, niin teemme parhaamme puuttuaksemme ongelmaan ja varmistaaksemme tyytyväisyytesi.

Miten voin ottaa sinuun yhteyttä?

Voit ottaa meihin yhteyttä sähköpostitse. Voit myös avata chatin kanssamme klikkaamalla annettua linkkiä ja kertoa meille, jos sinulla on kysyttävää tai huolenaiheita.

Tarjoatteko hyvitystä, jos en pidä tuotteesta?

Kyllä, tarjoamme täyden hyvityksen, jos et ole tyytyväinen tuotteeseen tai jos se ei sovi elämäntyyliisi. Ota vain yhteyttä meihin ja me hoidamme asian puolestasi. Asiakkaamme ovat jatkuvasti kertoneet, että tuotteemme ovat auttaneet heitä jokapäiväisessä elämässä

Miten voin tilata verkkosivustollanne?

Jos haluat tilata verkkosivuillamme, valitse yllä oleva tarjous ja napsauta 'Osta nyt' -painiketta. Täytä sitten toimitus- ja laskutustiedot. Tilauksesi lähetetään sinulle mahdollisimman pian. Maksu on turvattu Paypalilla, Mastercardilla, Visalla ja AMEXilla.